page_banner

nutizie

A macchina di bagnu portatile di Zuowei entra in u mercatu malese.

A macchina di bagnu portatile furnisce l'assistenza in ospiziu per l'anziani in Malesia

Ricertamenti, Shenzhen hè intrutu in u mercatu di servizii di cura di l'anziani in Malesia cum'è un bagnu portatile d'alta tecnulugia è altre equipaghji intelligenti di infermiera, marchendu un'altra svolta in u layout industriale d'oltremare di a cumpagnia.

A pupulazione invechjata in Malesia hè in crescita.Hè previstu chì da u 2040, u numeru di persone di più di 65 anni hè previstu duppià da l'attuale 2 milioni à più di 6 milioni.Cù l'anziane di a struttura di l'età di a pupulazione, i prublemi suciali purtati da l'anzianu di a pupulazione includenu l'aumentu di u pesu suciale è famigliali, a pressione nantu à e spese di a sicurità suciale aumenterà ancu, è l'offerta è a dumanda di pensioni è servizii di salute diventeranu ancu. più prominente

A macchina di bagnu portatile hà una innuvazione evidenti in u mercatu lucale di Malesia, è u modu di assorbire l'acqua di lignu senza gocce hè statu assai elogiatu da i clienti.Hà una alta flessibilità, una forte applicabilità è bassi requisiti per l'ambiente spaziale.Si pò facirmenti cumpleta tuttu u corpu o parte di u bagnu senza spustà l'anziani.Hà ancu e funzioni di shampoo, scrub, shower, etc. Hè assai adattatu per u serviziu di bagnu di porta à porta.

ses (1)

L'arrivu di e macchine di bagnu portatili in Malesia hè un passu impurtante in a strategia d'internazionalizazione di u layout scientificu è tecnologicu.Attualmente, cum'è l'equipaggiu di infermiera intelligente scientificu è tecnologicu, hè statu esportatu in Giappone, Corea di u Sud, Asia Sud-Est, Europa è i Stati Uniti è parechji altri paesi è regioni.


Tempu di Postu: 17-Mar-2023