page_banner

nutizie

L'anzianu di a pupulazione s'hè acceleratu, è i robot roboti intelligenti ponu empowering l'anziani

Ci hè più di 20 anni chì a Cina hè entrata in una sucità anziana in u 2000. Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, à a fine di u 2022, 280 milioni di anziani di 60 anni o più, chì rapprisentanu u 19,8 per centu di a pupulazione tutale, è a Cina. Si prevede di ghjunghje à 500 milioni di anziani di più di 60 anni da u 2050.

Cù u rapidu anzianu di a pupulazione di a Cina, pò esse accumpagnatu da una pandemia di malatie cardiovascular, è un gran numaru di anziani cù sequele cardiovascular è cerebrovascular di u restu di a so vita.

Cumu aiutà à affruntà una sucità invechjata accelerata?

L'anziani, affruntati cù a malatia, a sulitudine, a capacità di vita è altri prublemi, da i ghjovani, e persone di mezza età finu à a strada.Per esempiu, a dimenzja, i disordini di caminari è altre malatie cumuni di l'anziani ùn sò micca solu u dolore fisicu, ma ancu una grande stimulazione è u dolore à l'ànima.Migliurà a qualità di a so vita è migliurà u so indice di felicità hè diventatu un prublema suciale urgente per esse risoltu.

Shenzhen, cum'è a scienza è a tecnulugia, hà sviluppatu un robot intelligente chì pò aiutà l'anziani cù a forza insufficiente di i membri inferiori per usà in famiglia, comunità è altri scenari di vita.

(1) / Robot di marchja intelligente

"Regulazione intelligente"

Custruitu in una varietà di sistemi di sensori, intelligenti per seguità a velocità di caminata è l'amplitude di u corpu umanu, aghjustate automaticamente a freccia di putenza, amparà è adattanu à u ritmu di caminata di u corpu umanu, cù una sperienza di vestizione più còmoda.

(2) / Robot di marchja intelligente

"Regulazione intelligente"

L'articulazione di l'anca hè alimentata da un mutore brushless DC d'alta putenza per aiutà a flexione è l'assistenza di l'articulazione di l'anca sinistra è destra, chì furnisce una grande putenza sustenibile, chì permette à l'utilizatori di marchjà più facilmente è risparmià sforzu.

(3) / Robot di marchja intelligente

"Facile à portà"

L'utilizatori ponu indipindente è caccià u robot intelligente, senza l'assistenza di l'altri, u tempu di purtalla hè <30s, è sustene dui modi di postu è pusatu, chì hè assai cunvenutu à aduprà in a vita di ogni ghjornu cum'è a famiglia è a cumunità.

(4) / Robot di marchja intelligente

"Très longue endurance"

Batteria di litiu di grande capacità integrata, pò caminari continuamente per 2 ore.Supporta a cunnessione Bluetooth, furnisce u telefuninu mobile, l'APP di tableta, pò esse almacenamentu in tempu reale, statistiche, analisi è visualizazione di dati di caminata, situazione di salute di caminata in un sguardu.

In più di l'anziani cù una forza insufficiente di i membri inferiori, u robot hè ancu adattatu per i malati d'ictus è e persone chì ponu stà solu per rinfurzà a so capacità di caminari è a velocità di marchja.Fornisce assistenza à u purtatore attraversu l'articulazione di l'anca per aiutà e persone cun forza di l'anca insufficiente per caminari per migliurà u so statu di salute è a qualità di vita.

Cù l'accelerazione di l'anziane di a pupulazione, in u futuru ci saranu più è più prudutti intelligenti destinati à risponde à i bisogni di l'anziani è di e persone cù disabilità funziunali in diversi aspetti.


Tempu di Post: 26-May-2023