page_banner

nutizie

U primu ghjornu di l'Esposizione medica per a cura di l'anziani, l'equipaggiu ausiliari è a riabilitazione di Shanghai 2023, Shenzhen zuowei hà fattu un debut brillanti.

U 30 di Maghju di u 2023, l'Expo Medica Internaziunale di Cura di l'Anziani, Equipaggiamenti Ausiliari è Riabilitazione di Shanghai di 3 ghjorni 2023 (denominata "Shanghai Elderly Expo") hè stata grandemente aperta à u New International Expo Center di Shanghai! 

Cum'è una impresa naziunale d'alta tecnulugia specializata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di prudutti di cura intelligente, Shenzhen Zuowei (numeru di stand: W4 Hall A52), hà fattu u so debut in l'Expo di Cura di l'Anziani di Shanghai cù a so gamma completa di prudutti. .Inseme cù i capi di l'industria, Shenzhen zuowei esplora e pussibulità infinite di cura futura di l'anziani in questu avvenimentu di l'industria spartutu, integratu è cooperativu!

Nantu à u primu ghjornu di u so lanciamentu, Shenzhen zuowei s'appoghja nantu à ticnoluggìa dâ punta, prudutti nuvatori, è cuncetti d'avanguardia in u campu di cure intelligenti, hà attrattu un gran numaru di clienti à firmà è cunsultà, cù un flussu cuntinuu di i visitori.furnimu una introduzione dettagliata à u rendiment è i vantaghji di l'esibizioni per i clienti chì venenu à cunsultà, chì permettenu à ogni cliente di sperimentà a tecnulugia innovativa, i prudutti efficaci è i servizii d'alta qualità purtati da a tecnulugia in u situ di mostra.

In l'esposizione, Shenzhen zuowei hà presentatu una seria di l'ultime attrezzature intelligenti di infermiera, cumprese robots intelligenti di infermiera per urinazione è defecazione, bagni portatili, robot intelligenti per caminari, macchine di trasferimentu multifunzionali, scooters elettrici pieghevoli, macchine per arrampicata elettriche, è altri prudutti di stella in l'intelligenza intelligente. serie d'infermiera.Questi prudutti anu attrattu un gran numaru di visitatori è diventanu un puntu culminante assai anticipatu di a mostra.

Shenzhen zuowei hà introduttu i vantaghji di u produttu di a cumpagnia in dettagliu à i clienti potenziali, analizò u putenziale di u mercatu, interpretava e pulitiche di cooperazione, è hà suscitatu un forte interessu da parechji culleghi di l'industria.Avemu ancu ricevutu elogi è elogi unanimi da un gran numaru di prufessiunali di l'industria è u publicu di mostra.

Inoltre, à 10 ore ogni ghjornu da u 31 di maghju à u 1 di ghjugnu, a sala di trasmissione in diretta di Tiktok di Shenzhen Zuowei vi mostrarà l'ultime novità è vi dirigerà per vede a tendenza!


Tempu di posta: 02-02-2023