page_banner

nutizie

U Robot Intelligente di Pulizia di Incontinenza pò facilmente cura di l'anziani paralizzati in lettu!

Quandu l'età aumenta, a capacità di l'anziani di piglià cura di sè stessu diminuisce per via di l'anziane, a debule, a malatia è altre ragioni.Attualmente, a maiò parte di i caregivers per l'anziani in lettu in casa sò i zitelli è i sposi, è per una mancanza di cumpetenze prufessiunali di infermiera, ùn li piglianu micca bè.

Cù a migliione cuntinua di i standard di vita di e persone, i prudutti di l'infermiera tradiziunali ùn sò più capaci di risponde à i bisogni di l'infermiera di famiglie, ospedali, cumunità è istituzioni.

In particulare in un ambiente di casa, i membri di a famiglia anu un desideriu più forte di riduce l'intensità di u travagliu.

Si dice chì ùn ci hè micca un figliolu filiale davanti à u lettu per una longa malatia.Diversi prublemi, cum'è l'inversione di ghjornu è di notte, fatigue eccessiva, libertà limitata, barriere di cumunicazione è esaurimentu psicologicu anu colpitu, lascendu e famiglie chì si sentenu esausate è stancu.

In risposta à i punti di "odore forte, difficiuli di pulisce, faciule d'infettà, scomode è difficili di cura" in a cura di ogni ghjornu di l'anziani in lettu, Avemu cuncepitu un robot di infermiera intelligente per anziani in lettu.

U robot di infermiera intelligente per a defecazione è a defecazione aiuta i persone disabili à pulisce in modu cumplettamente automaticamente a so defecazione è a defecazione attraversu quattru funzioni principali: aspirazione, lavaggio d'acqua calda, asciugatura à l'aria calda, è sterilizazione è deodorizazione.

L'usu di robots infermieri intelligenti per l'urinazione è a defecazione ùn solu libera e mani di i membri di a famiglia, ma ancu furnisce una vita anziana più còmoda per quelli chì anu difficultà di mobilità, mantenendu l'autoestima di l'anziani.

I robot infermieri intelligenti per l'urinazione è a defecazione ùn sò più prudutti esclusivi per l'ospedali è l'istituzioni di cura di l'anziani.Anu gradualmente intrutu in casa è ghjucatu un rolu significativu in a cura di a casa.

Ùn solu riduce u pesu fisicu nantu à i caregivers, migliurà i standard di infermiera, ma ancu migliurà a qualità di vita di l'anziani è risolve una seria di difficultà infermiera.

Tu m'allevai ghjovanu, ti accumpagnu vechju.Quandu i vostri parenti invechjenu gradualmente, i robots intelligenti di cura per l'urinazione è a defecazione ponu aiutà à piglià cura di elli senza sforzu, dendu una qualità di vita calda.


Tempu di post: 11-May-2023