page_banner

nutizie

Cura in Casa, Cura Comunitaria o Cura Istituzionale, Cumu sceglie

Quandu l'anziani anu righjuntu una certa età, anu bisognu di qualcunu per piglià cura di elli.In u futuru famiglia è a sucetà, chì averà cura di l'anziani hè diventatu un prublema inevitabbile.

U fabricatore di produttu disabilitatu in Cina

01.Cura in casa

Vantaghji: I membri di a famiglia o l'infermiera ponu direttamente cura di a vita di l'anziani in casa;l'anziani ponu mantene una bona cundizione in un ambiente familiar è avè un bonu sensu di appartenenza è cunsulazione. 

Svantaghji: L'anziani ùn mancanu di servizii di salute prufessiunale è servizii d'infermiera;se l'anziani campanu solu, hè difficiule di piglià misure immediata in casu di malatie subite o accidenti.

02.Cura di a Cummunità

A cura di l'anziani in a cumunità si riferisce in generale à u guvernu chì crea istituzioni di assistenza micro-anziani in a cumunità per furnisce a gestione di a salute, guida di riabilitazione, cunfortu psicologicu è altri servizii per l'anziani in e cumunità circundante.

Vantaghji: A cura comunitaria in casa piglia in contu l'assistenza famigliali è l'assistenza suciale fora di casa, chì cumpensu i difetti di l'assistenza domiciliare è l'assistenza istituzionale.L'anziani ponu avè u so propiu ambiente suciale, u tempu liberu è un accessu còmode 

Svantaghji: L'area di serviziu hè limitata, i servizii regiunale varianu assai, è certi servizii cumunitarii ùn ponu micca prufessiunali;certi residenti in a cumunità rifiutanu stu tipu di serviziu. 

03.Cura istituzionale

Istituzioni chì furnisce servizii cumpleti cum'è alimentazione è vita, sanità, cura di vita, divertimentu culturale è sportiu per l'anziani, di solitu in forma di case di anziani, appartamenti per anziani, case di anziani, etc.

Vantaghji: A maiò parte di elli furnisce un serviziu di butler 24 ore per assicurà chì l'anziani ponu riceve cura tuttu u ghjornu;I servizii medichi di supportu è i servizii di infermiera prufessiunali sò favurevuli à l'aghjustamentu è a ricuperazione di e funzioni fisiche di l'anziani. 

Svantaghji: L'anziani ùn ponu micca adattà à u novu ambiente;l'istituzioni cù menu spaziu di attività pò avè un pesu psicologicu nantu à l'anziani, cum'è u timore di esse ristrettu è perde a libertà;a longa distanza pò rende inconveniente per i membri di a famiglia per visità l'anziani.

04.U puntu di vista di u scrittore

Ch'ella sia a cura di a famiglia, a cura di a cumunità o l'assistenza istituzionale, u nostru scopu ultimu hè chì l'anziani anu una vita sana è felice in i so ultimi anni è avè u so propiu circulu suciale.Allora hè assai impurtante di sceglie l'equipaggiu d'infermiera è l'istituzioni cù una bona reputazione è qualificazioni prufessiunali.Cumunicà cù l'anziani più è capisce i so bisogni, per riduce l'occurrence di situazioni cattivi.Ùn siate avidità di prezzu è sceglite strutture di cura è istituzioni chì ùn ponu micca guarantisci a qualità.

U robot intelligente di pulizia di l'incontinenza hè un pruduttu di infermiera intelligente sviluppatu da Shenzhen Zowei Technology Co., Ltd. per l'anziani chì ùn ponu micca cura di sè stessu è di l'altri pazienti in lettu.Pò sente automaticamente l'urina è l'excrezione di u paci per 24 ore, realizà a pulizia automatica è l'asciugatura di l'urina è l'urina, è furnisce un ambiente di dorme pulito è còmode per l'anziani.

Infine, hè u nostru scopu di aiutà u persunale di infermiera à avè un travagliu decentu, permette à l'anziani disabili di campà cun dignità, è serve i zitelli di u mondu cun pietà filiale di qualità.


Tempu di post: May-19-2023