page_banner

nutizie

Espansione di marca: Shenzhen Zuowei Technology Co.,Ltd.compie l'acquistu di a marca Relync è a pruprietà intellettuale cunnessa.

Scooter Elettricu 3 Ruote Piegatu Sicuru Leggeru Zuowei ZW501 Per Anziani

Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd hà annunziatu u 10 di marzu chì hà acquistatu a marca Relync è i diritti di pruprietà intellettuale cunnessi.L'acquisizione hè prevista per espansione significativamente u portafogliu di a cumpagnia di servizii è soluzioni di punta di l'industria, è ancu di rinfurzà a so capacità di offre soluzioni più cumplete à i clienti in a linea di prudutti di viaghju di l'anziani.

Cù sta acquisizione, Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd cimenta in più u so Cù sta acquisizione, Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd cimenta ancu a so pusizioni cum'è un capu in l'industria.Purtendu a marca Relync è a so pruprietà intellettuale in a so piega, a cumpagnia hà avà accessu à prudutti innovatori è soluzioni nantu à i scooters di mobilità Relync chì ponu aiutà à cumplettà l'aghjurnamenti di i prudutti, rinfurzà u cuntrollu di qualità è riduce i so costi di produzzione.

Relync Mobility Scooter

Sicondu u CEO di Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd., i scooters Relync R1 sò un pruduttu maravigghiusu per cumpensà a linea di prudutti di viaghju di l'anziani di Zuowei Tech.È Zuowei Tech.Utilizà ancu i so vantaghji in R&D è pruduzzione per migliurà a qualità di i prudutti Relync Mobility Scooter.Reduce i costi di produzzione di Relync Brand integrendu e so risorse di a catena di supply.Attraversu l'investimentu cuntinuu di ricerca è sviluppu, per creà una seria di prudutti aghjurnati.

"Unu di i nostri scopi principali in Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd. hè di furnisce à i clienti l'ultime soluzioni è i più innovatori in l'industria di cura intelligente di l'anziani", disse u CEO."Credemu chì l'acquistu di a marca Relync è a so pruprietà intellettuale ci permetterà di fà l'aghjurnamentu di i scooters rapidamente".

L'acquistu di a marca Relync è i diritti di pruprietà intellettuale cunnessi rapprisentanu ancu un investimentu significativu in u futuru di Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd. Cù accessu à a nova tecnulugia è suluzioni, a cumpagnia hè ben posizionata per cuntinuà à cultivà è espansione a so portata. , sia naziunale sia internaziunale.

Relync Mobility Scooter Relync Scooter Marca Relync

Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd hà una forte traccia di innuvazione è successu, è sta acquisizione rinforza solu a so pusizioni cum'è un capu in l'industria.Cù un focusu nantu à furnisce e soluzioni più recenti è innovative à i clienti, a cumpagnia hè ben posizionata per cuntinuà à cultivà è espansione a so portata, sia naziunale sia internaziunale.

In generale, l'acquistu di a marca Relync è i diritti di pruprietà intellettuale cunnessi da Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd. hè un sviluppu significativu in l'industria.Cù un focusu nantu à l'innuvazione è un forte record di successu, a cumpagnia hè ben posizionata per cuntinuà à furnisce e soluzioni più recenti è di punta à i clienti in una varietà di industrii.


Tempu di post: 31-mar-2023