23 di marzu di u 2021 Sviluppu ecunomicu
L'urganizazione mundiale di a pruprietà intellettuale hà publicatu un novu rapportu oghje, dicendu chì in l'ultimi anni, l'innuvazione di "Tecnulugia d'assistenza" per aiutà à superà l'azzione umana, a visione, è altri ostaculi è inconvenienti hà dimustratu una "crescita à doppia cifra", è a so cumminazzioni. cù i beni di cunsumazione di ogni ghjornu hè diventatu sempri più vicinu.
Marco El Alamein, Direttore Generale Assistente per l'Ecosistema di Pruprietà Intellettuale è Innuvazione, hà dettu: "Attualmente, ci sò più di 1 miliardi di persone in u mondu chì anu bisognu di utilizà a tecnulugia Assistive. Cù a tendenza crescente di l'anziane di a pupulazione, stu numeru duppià in u mondu. u prossimu decenniu ".
U rapportu intitulatu "WIPO 2021 Technology Trend Report: Assistive Technology" hà dettu chì da u migliuramentu cuntinuu di i prudutti esistenti à a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di punta, l'innuvazione in u campu di "Tecnulugia d'assistenza" pò migliurà assai a vita di e persone cù disabilità è aiuta. agiscenu, cumunicanu è travaglianu in diversi ambienti. A cumminazione organica cù l'elettronica di u Cunsumu hè favurevule à a più cummercializazione di sta tecnulugia.
U rapportu mostra chì trà i brevetti rilasciati in a prima metà di u 1998-2020, ci sò più di 130000 brevetti in relazione à a tecnulugia Assistive, cumprese sedie à rotelle chì ponu esse aghjustate secondu diversi terreni, alarmi ambientali è dispositivi di supportu Braille. Frà elli, u numeru di applicazioni di patenti per a tecnulugia Assistive emergente hà righjuntu 15592, cumpresi robots ausiliari, applicazioni intelligenti per a casa, i dispositi purtati per e persone cù disabilità visuale è Smartglasses. U numeru mediu annuale di applicazioni di brevetti hè aumentatu di 17% trà 2013 è 2017.
Sicondu u rapportu, a tecnulugia ambientale è a funzione d'azzione sò i dui spazii più attivi di l'innuvazione in a tecnulugia Assistive emergente. U tassu di crescita annuale mediu di e applicazioni di patente hè rispettivamente di 42% è 24%. A tecnulugia ambientale emergente include aiuti di navigazione è robots ausiliari in i lochi publichi, mentri l'innuvazione di a tecnulugia mobile include sedie a rotelle autònome, aiuti à l'equilibriu, crutches intelligenti, "protesi neurali" prodotte da a tecnulugia di stampa 3D, è un "Esoskeleton Wearable" chì pò migliurà a forza è a mobilità.
Interazione umanu-urdinatore
L'urganisazione di i diritti di a pruprietà hà dichjaratu chì da u 2030, a tecnulugia di interazzione umanu-informatica farà più prugressu, chì pò aiutà l'omu à cuntrullà megliu i dispositi elettronici cumplessi cum'è l'urdinatori è i smartphones. À u listessu tempu, u cuntrollu di l'ambiente è a tecnulugia di l'audizione duminata da u cervellu umanu anu ancu fattu avanzamenti significativi in l'ultimi anni, furnisce più assistenza à e persone cù disabilità auditiva, trà i quali l'implante Cochlear più avanzatu conta quasi a mità di u numeru di patenti. applicazioni in stu campu.
Sicondu l'OMPI, a tecnulugia più veloce in u campu di l'audizione hè u "equipaggiu di cunduzzione ossea" non invasive, chì l'applicazioni di brevetti annuali anu aumentatu da 31%, è a so integrazione cù l'elettronica di Consumer ordinariu è a tecnulugia medica hè ancu rinfurzata.
Irene Kitsara, Ufficiale d'Informazione di u Dipartimentu di l'Ecosistema di Pruprietà Intellettuale è Innuvazione di l'Organizazione di Pruprietà Intellettuale, hà dettu: "Ora pudemu vede chì l'audiofonichi appruvati da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti sò venduti direttamente in i magazzini generale, è sò vistu cum'è un pruduttu elettronicu chì pò esse benefiziu di e persone senza disabilità auditiva, Per esempiu, a tecnulugia di "conduzzione ossea" pò esse usata per cuffie sviluppate apposta per i corridori.
Rivuluzione intelligente
L'urganisazione di i diritti di a pruprietà anu dichjaratu chì l'onda di "intelligenza" di u pruduttu tradiziunale simili continuerà à avanzà, cum'è "pannolini intelligenti" è robots d'assistenza per l'alimentazione di i zitelli, chì sò dui innovazioni pioniere in u campu di a cura persunale.
Kisala hà dettu: "A listessa tecnulugia pò ancu esse appiicata à l'assistenza sanitaria digitale per aiutà à migliurà a salute di e persone. In u futuru, i prudutti simili continuanu à emerge, è a cumpetizione di u mercatu diventerà più intensa. Certi prudutti d'altu prezzu chì sò stati cunsiderati niche è scopi spiciali finu à avà ancu cumincianu à calà in u prezzu
L'analisi di i dati di l'applicazioni di brevetti da l'OMPI mostra chì a Cina, i Stati Uniti, l'Allemagne, u Giappone è a Corea di u Sud sò i cinque fonti maiò di l'innuvazione tecnologica Assistive, è u numeru di applicazioni da a Cina è a Corea di u Sud hà aumentatu annu per annu, chì hà cuminciatu à scuzzulate a pusizione dominante à longu andà di i Stati Uniti è u Giappone in questu campu.
Sicondu l'OMPI, à mezu à l'applicazioni di brevetti in u campu di emergenti tecnulugia Assistive, università è istituzioni di ricerca publica sò i più prominenti, cuntendu 23% di i candidati, mentre chì l'invintori indipendenti sò i principali candidati di a tecnulugia Assistive tradiziunale, cuntendu circa 40. % di tutti i candidati, è più di un terzu di elli sò in Cina.
L'OMPI hà dettu chì a pruprietà intellettuale hà prumuvutu a crescita di l'innuvazione tecnologica Assistive. Attualmente, solu una decima parte di e persone in u mondu anu ancu accessu à i prudutti d'assistenza necessarii. A cumunità internaziunale deve cuntinuà à prumove l'innuvazione glubale di a tecnulugia Assistive in u quadru di a Cunvenzione di e Nazioni Unite nantu à i diritti di e persone cù disabilità è l'OMS è prumove a più popularizazione di sta tecnulugia per benefiziu più persone.
Circa l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale
L'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale, cù a sede in Ginevra, hè un foru mundiale maiò per prumove e pulitiche, i servizii, l'infurmazioni è a cooperazione di a pruprietà intellettuale. Cum'è una agenza specializata di e Nazioni Unite, l'OMPI assiste i so paesi membri 193 in u sviluppu di un quadru legale internaziunale di pruprietà intellettuale chì equilibra l'interessi di tutti i partiti è risponde à i bisogni di u sviluppu suciale cuntinuu. L'urganizazione furnisce servizii cummerciale in relazione à l'ottenimentu di i diritti di pruprietà intellettuale è a risoluzione di e dispute in parechji paesi, è ancu prugrammi di creazione di capacità per aiutà i paesi in via di sviluppu prufittà di l'usu di a pruprietà intellettuale. Inoltre, furnisce ancu un accessu gratuitu à i repositori esclusivi d'infurmazioni di pruprietà intellettuale.
Tempu di post: Aug-11-2023