16 di maghju 2022
Un rapportu publicatu oghje da l'Organizazione Mondiale di a Salute è l'UNICEF mostra chì più di 2,5 miliardi di persone anu bisognu di unu o più prudutti d'assistenza, cum'è sedie à rotelle, apparecchi acustici o applicazioni chì sustenenu a cumunicazione è a cognizione. Ma guasi 1 miliardu di persone ùn sò micca capaci di accede à questu, in particulare in i paesi à redditu bassu è mediu, induve a dispunibilità pò risponde solu à u 3% di a dumanda.
Tecnulugia Assistente
A tecnulugia assistiva hè un termine generale per i prudutti ausiliari è i sistemi è servizii cunnessi. I prudutti ausiliari ponu migliurà e prestazioni in tutti i settori funziunali chjave, cum'è l'azione, l'ascolta, a cura di sè, a visione, a cognizione è a cumunicazione. Puderanu esse prudutti fisichi cum'è sedie à rotelle, protesi o occhiali, o software è applicazioni digitali. Puderanu ancu esse dispositivi chì si adattanu à ambienti fisichi, cum'è rampe portatili o corrimani.
Quelli chì anu bisognu di tecnulugia assistiva includenu i disabili, l'anziani, e persone chì soffrenu di malatie infettive è micca infettive, e persone cun prublemi di salute mentale, e persone chì e so funzioni diminuiscenu gradualmente o perdenu e so capacità interne, è parechje persone affettate da crisi umanitarie.
Dumanda in continua crescita!
U Rapportu Globale nantu à e Tecnulugie Assistive furnisce per a prima volta evidenze nantu à a dumanda mundiale di prudutti ausiliari è l'accessu è presenta una seria di raccomandazioni per allargà a dispunibilità è l'accessu, sensibilizà à a dumanda è implementà pulitiche inclusive per migliurà a vita di milioni di persone.
U rapportu indica chì, per via di l'invecchiamentu di a pupulazione è di a crescita di e malatie non trasmissibili in u mondu sanu, u numeru di persone chì anu bisognu di unu o più prudutti ausiliari puderia cresce à 3,5 miliardi da u 2050. U rapportu mette ancu in risaltu a differenza significativa in l'accessu trà i paesi à bassu redditu è quelli à altu redditu. Un'analisi di 35 paesi mostra chì a differenza d'accessu varieghja da u 3% in i paesi poveri à u 90% in i paesi ricchi.
In relazione à i diritti umani
U rapportu indica chì l'accessibilità economica hè u principale ostaculu à l'accessu àTecnulugia AssistenteCirca dui terzi di quelli chì utilizanu prudutti d'assistenza dichjaranu chì anu bisognu di pagà spese di tasca propria, mentre chì altri dichjaranu chì anu bisognu di cuntà nantu à a famiglia è l'amichi per u sustegnu finanziariu.
L'inchiesta di 70 paesi in u rapportu hà trovu chì ci era una grande lacuna in a prestazione di servizii è di persunale furmatu in tecnulugia assistiva, in particulare in i campi di a cognizione, a cumunicazione è l'autocura.
Tedros Adhanom Ghebreyesus, Direttore Generale di l'OMS, hà dettu:"A tecnulugia assistiva pò cambià a vita. Apre a porta à l'educazione di i zitelli disabili, à l'impiegu è à l'interazione suciale di l'adulti disabili, è à a vita indipendente è dignitosa di l'anziani. Negà à e persone l'accessu à questi strumenti chì cambianu a vita ùn hè micca solu una violazione di i diritti umani, ma ancu una miopia ecunomica."
Catherine Russell, Direttrice Esecutiva di l'UNICEF, hà dettu:"Quasi 240 milioni di zitelli anu disabilità. Negà à i zitelli u dirittu d'accessu à i prudutti chì anu bisognu per prosperà ùn solu face male à i zitelli, ma priva ancu e famiglie è e cumunità di tutti i cuntributi chì ponu fà quandu i so bisogni sò soddisfatti."
Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd si cuncentra nantu à i prudutti intelligenti di infermiera è riabilitazione per risponde à e sei attività quotidiane di l'anziani, cum'è un intelligenteincontinenzarobot infermieristicu per risolve i prublemi di toilette, una doccia portatile in lettu per e persone costrette à lettu, è un dispositivu intelligente per marchjà per e persone cun mobilità ridotta, ecc.
Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd.
Indirizzu: 2u pianu, Edificiu 7u, parcu industriale d'innuvazione Yi Fenghua, Sottodistrettu di Xinshi, Via Dalang, Distrettu di Longhua, Shenzhen
Benvenuti à tutti à visità ci è à sperimentà lu da per voi!
Data di publicazione: 08 lugliu 2023