16 di maghju di u 2022
Un rapportu publicatu oghje da l'Organizazione Mondiale di a Salute è l'UNICEF mostra chì più di 2,5 miliardi di persone anu bisognu di unu o più prudutti d'assistenza, cum'è sedie à rotelle, apparecchi acustici, o applicazioni chì sustenenu a cumunicazione è a cognizione. Ma quasi 1 miliardo di persone ùn sò micca capaci di accede à questu, soprattuttu in i paesi à redditu bassu è mediu, induve a dispunibilità pò risponde solu à u 3% di a dumanda.
Assistant Technology
A tecnulugia d'assistenza hè un termu generale per i prudutti ausiliari è i sistemi è servizii cunnessi. I prudutti ausiliari ponu migliurà a prestazione in tutti i zoni funziunali chjave, cum'è l'azzione, l'ascolta, l'autocura, a visione, a cognizione è a cumunicazione. Puderanu esse prudutti fisichi cum'è sedie à rotelle, protesi, o vetri, o software è applicazioni digitale. Puderanu ancu esse dispusitivi chì si adattanu à l'ambienti fisichi, cum'è rampe portatili o rampe.
Quelli chì necessitanu Tecnulugia d'assistenza includenu i disabili, l'anziani, e persone chì soffrenu di malatie infettive è non infettive, persone cù prublemi di salute mentale, persone chì e so funzioni sò gradualmente diminuite o perdendu e so capacità interne, è parechje persone affettate da crisi umanitarie.
A dumanda in continua crescita!
U Rapportu Global Assistive Technology furnisce evidenza nantu à a dumanda globale di prudutti ausiliarii è accessu per a prima volta è presenta una serie di raccomandazioni per espansione a dispunibilità è l'accessu, sensibilizà a dumanda, è implementà pulitiche inclusive per migliurà a vita di milioni di persone.
U rapportu indica chì, per via di l'anziane di a pupulazione è di a crescita di e malatie non transmissibles in u mondu sanu, u numeru di persone in bisognu di unu o più prudutti ausiliarii pò aumentà à 3,5 miliardi da u 2050. U rapportu mette in risaltu ancu a distanza significativa in l'accessu trà i bassi. -paesi di redditu è altu ingressu. Un'analisi di 35 paesi mostra chì l'Access Gap varia da 3% in i paesi poveri à 90% in i paesi ricchi.
In relazione à i diritti umani
U rapportu indica chì l'accessibilità hè u principale ostaculu per l'accessuAssistant Technology. Circa dui terzi di quelli chì utilizanu prudutti d'assistenza dichjaranu chì anu bisognu di pagà e spese fora di a tasca, mentre chì l'altri dichjaranu chì anu bisognu di cunfidendu a famiglia è l'amichi per u sustegnu finanziariu.
L'inchiesta di i paesi 70 in u rapportu hà truvatu chì ci era una lacuna enormosa in a prestazione di servizii è u persunale di tecnulugia d'Assistenza furmatu, in particulare in i campi di a cugnizione, a cumunicazione è l'autocura.
Tedros Adhanom Ghebreyesus, Direttore Generale di l'OMS, hà dettu:"A tecnulugia d'assistenza pò cambià a vita. Apertura a porta per l'educazione di i zitelli disabile, l'impieghi è l'interazzione suciale di l'adulti disabili, è a vita indipindente di dignità di l'anziani. Per nigà l'accessu à e persone à questi strumenti chì cambianu a vita ùn hè micca solu una violazione. di i diritti umani ma ancu di miopia ecunomica ".
Catherine Russell, Direttore Esecutivu di l'UNICEF, hà dettu:"Quasi 240 milioni di zitelli anu disabilità. Negà à i zitelli u dirittu di accede à i prudutti chì anu bisognu di prosperà ùn solu ferisce i zitelli, ma ancu priva e famiglie è e cumunità di tutti i cuntributi chì ponu fà quandu i so bisogni sò soddisfatti ".
Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd fucalizza nantu à i prudutti intelligenti di infermiera è di riabilitazione per scuntrà i sei attività di ogni ghjornu di l'Anziani, cum'è un intelligente.incontinenzarobot d'infermiera per risolve i prublemi di toilette, una doccia di lettu portatile per u lettu, è un dispositivu intelligente per caminari per i persone cù a mobilità, etc.
Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd.
Add.: Pianu 2, Edificiu 7, Parcu industriale di l'innovazione Yi Fenghua, Subdistrict Xinshi, Dalang Street, District Longhua, Shenzhen
Benvenuti à tutti à visitàci è sperimentate da sè stessu!
Postu tempu: Jul-08-2023