Cù l'invecchiamentu crescente di a pupulazione, a cura di l'anziani hè diventata un prublema suciale spinosu. Finu à a fine di u 2021, l'anziani cinesi di 60 anni è più ghjunghjiranu à 267 milioni, chì rapprisentanu u 18,9% di a pupulazione tutale. Frà elli, più di 40 milioni di anziani sò disabili è anu bisognu di assistenza senza interruzzione 24 ore su 24.
Difficultà incontrate da l'anziani disabili
Ci hè un pruverbiu in Cina. "Ùn ci hè micca figliolu filiale in una cura à lettu à longu andà". Stu pruverbiu descrive u fenomenu suciale d'oghje. U prucessu di l'invecchiamentu in Cina s'aggrava, è ancu u numeru di persone anziane è disabili cresce. A causa di a perdita di capacità di cura di sè è di a degradazione di e funzioni fisiche, a maiò parte di l'anziani cascanu in un circulu viziosu. Da una parte, sò in un statu emotivu di autodisprezzu, paura, depressione, delusione è pessimisimu per un bellu pezzu. Si parlanu parolle ghjure l'uni contru l'altri, pruvucendu una alienazione sempre più grande di a distanza trà i zitelli è elli stessi. È i zitelli sò ancu in un statu di stanchezza è depressione, soprattuttu perchè ùn capiscenu micca e cunniscenze è e cumpetenze infermieristiche prufessiunali, ùn ponu micca empatizà cù u statu di l'anziani, è sò occupati cù u travagliu, a so energia è a so forza fisica si esauriscenu gradualmente, è a so vita hè ancu cascata in u dilema "Nisuna fine in vista". L'esaurimentu di l'energia di i zitelli è di l'emozioni di l'anziani hà stimulatu l'intensificazione di i cunflitti, chì hà purtatu infine à un squilibriu in a famiglia.
«L'invalidità di l'anziani cunsuma famiglie intere»
Attualmente, u sistema di cura di l'anziani in Cina hè cumpostu da trè parti: cura domiciliare, cura cumunitaria è cura istituzionale. Per l'anziani disabili, benintesa, a prima scelta hè di campà in casa cù i so parenti. Ma u più grande prublema chì affrunta a vita in casa hè a questione di a cura. Da una parte, i zitelli chjuchi sò in u periodu di sviluppu di carriera, è anu bisognu di i so figlioli per guadagnà soldi per mantene e spese familiari. Hè difficiule di fà attenzione à tutti l'aspetti di l'anziani; da l'altra parte, u costu di l'assunzione di un infermieru ùn hè micca altu. Deve esse accessibile à e famiglie ordinarie.
Oghje, cumu aiutà l'anziani disabili hè diventatu un puntu caldu in l'industria di a cura di l'anziani. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, a cura intelligente di l'anziani puderia diventà a destinazione più ideale per a vechjaia. In u futuru, pudemu vede parechje scene cum'è questa: in e case di riposu, e camere induve vivenu l'anziani disabili sò tutte rimpiazzate da apparecchiature infermieristiche intelligenti, musica dolce è rilassante hè suonata in a stanza, è l'anziani si stendenu nantu à u lettu, defecanu è defecanu. U robot infermieristicu intelligente pò ricurdà à l'anziani di vultassi à intervalli regulari; quandu l'anziani urinanu è defecanu, a macchina si scaricherà automaticamente, pulirà è asciugherà; quandu l'anziani anu bisognu di fà un bagnu, ùn ci hè bisognu chì u persunale infermieristicu si mova in u bagnu, è a macchina da bagnu portatile pò esse aduprata direttamente nantu à u lettu per risolve u prublema. Fà un bagnu hè diventatu una spezia di piacè per l'anziani. Tutta a stanza hè pulita è igienica, senza alcun odore particulare, è l'anziani si stendenu cun dignità per ricuperà. U persunale infermieristicu hà solu bisognu di visità l'anziani regularmente, chiacchierà cù l'anziani è dà cunfortu spirituale. Ùn ci hè micca un travagliu pesante è ingombrante.
A scena di l'assistenza domiciliare per l'anziani hè cusì. Una coppia sustene 4 anziani in una famiglia cinese. Ùn ci hè più bisognu di suppurtà una grande pressione finanziaria per impiegà assistenti, è ùn ci hè più bisognu di preoccupassi di u prublema di "una persona hè disabile è tutta a famiglia soffre". I zitelli ponu andà à travaglià nurmalmente durante u ghjornu, è l'anziani stanu stendu nantu à u lettu è portanu un robot di pulizia intelligente per l'incontinenza. Ùn anu micca da preoccupassi di a defecazione è nimu a pulirà, è ùn anu micca da preoccupassi di e piaghe da decubitu quandu si stendenu per un bellu pezzu. Quandu i zitelli tornanu in casa di notte, ponu chiacchierà cù l'anziani. Ùn ci hè micca odore particulare in a stanza.
L'investimentu in apparecchiature infermieristiche intelligenti hè un nodu impurtante in a trasfurmazione di u mudellu infermieristicu tradiziunale. Hè passatu da u precedente serviziu puramente umanu à un novu mudellu infermieristicu duminatu da a forza lavoro è supplementatu da macchine intelligenti, liberendu e mani di l'infermieri è riducendu l'input di i costi di u travagliu in u mudellu infermieristicu tradiziunale, rendendu u travagliu di l'infermieri è di i membri di a famiglia più convenientu, riducendu a pressione di u travagliu è migliurendu l'efficienza di u travagliu. Credemu chì, grazia à i sforzi di u guvernu, di l'istituzioni, di a sucietà è di altre parti, u prublema di l'assistenza à l'anziani per i disabili serà eventualmente risoltu, è a scena duminata da e macchine è assistita da l'umani serà ancu largamente aduprata, rendendu l'assistenza infermieristica per i disabili più faciule è permettendu à l'anziani disabili di campà più comodi in i so ultimi anni. In u futuru, l'intelligenza artificiale serà aduprata per realizà una cura cumpleta per l'anziani disabili è risolve parechji punti di dulore di u guvernu, di l'istituzioni pensionistiche, di e famiglie disabili è di l'anziani disabili stessi in l'assistenza infermieristica di l'anziani disabili.
Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2023