Cumu sustene l'anziani hè diventatu un prublema maiò in a vita urbana muderna. Di fronte à u costu di a vita sempre più altu, a maiò parte di e famiglie ùn anu altra scelta chè di diventà famiglie à doppiu redditu, è l'anziani si trovanu di fronte à sempre più "nidi vioti".
Certi sondaggi mostranu chì permette à i ghjovani di piglià a rispunsabilità di curà l'anziani per emozione è obbligazione serà dannosu per u sviluppu sustenibile di a relazione è per a salute fisica è mentale di e duie parti à longu andà. Dunque, l'assunzione di un assistente prufessiunale per l'anziani à l'esteru hè diventata a strada più cumuna. Tuttavia, u mondu hè avà di fronte à una mancanza di assistenti. L'invecchiamentu suciale acceleratu è i zitelli cù cumpetenze infermieristiche micca familiarizate renderanu di "l'assistenza suciale per l'anziani" un prublema. Una quistione seria.
Cù u sviluppu cuntinuu è a maturità di a tecnulugia, l'emergenza di i robot infermieristici furnisce nuove suluzioni per u travagliu infermieristicu. Per esempiu: I robot intelligenti per a cura di a defecazione utilizanu dispositivi di rilevamentu elettronicu è software intelligenti di analisi è trasfurmazione per furnisce servizii di cura intelligenti cumpletamente automatizati per i pazienti disabili attraversu dispositivi automatichi di estrazione, lavaggio è asciugatura. Mentre "libera" e mani di i zitelli è di i caregivers, riduce ancu u pesu psicologicu per i pazienti.
U robot cumpagnu di casa furnisce assistenza domiciliare, pusizionamentu intelligente, salvamentu cù un clic, videochiamate è chjamate vocali è altre funzioni. Pò curà è accumpagnà l'anziani in a so vita quotidiana 24 ore à ghjornu, è pò ancu realizà diagnosi remota è funzioni mediche cù ospedali è altre istituzioni.
U robot alimentatore trasporta è piglia stoviglie, alimentu, ecc. per mezu di u so bracciu roboticu di more, aiutendu alcune persone anziane cù disabilità fisiche à manghjà da sole.
Attualmente, sti robot infermieristici sò principalmente aduprati per aiutà i pazienti disabili, semi-disabili, disabili o anziani senza assistenza familiare, furnisce servizii infermieristici in forma di travagliu semi-autonomu o cumpletamente autonomu, è migliurà a qualità di vita è l'iniziativa indipendente di l'anziani.
Un'inchiesta naziunale in Giappone hà scupertu chì l'usu di a cura robotica pò fà più di un terzu di l'anziani in e case di riposu più attivi è autonomi. Parechji anziani dicenu ancu chì i robot li facilitanu in realtà u sollievu di i so pesi chè i caregivers è i membri di a famiglia. L'anziani ùn si preoccupanu più di perde u tempu o l'energia di a so famiglia per e so ragioni, ùn anu più bisognu di sente più o menu lagnanze da i caregivers, è ùn scontranu più viulenza è abusi contr'à l'anziani.
À u listessu tempu, i robot infermieristici ponu ancu furnisce servizii infermieristici più prufessiunali per l'anziani. Cù l'età chì cresce, a cundizione fisica di l'anziani pò deteriorassi gradualmente è richiede cure è attenzione prufessiunale. I robot infermieristici ponu monitorà a cundizione fisica di l'anziani in modu intelligente è furnisce piani di cura curretti, assicurendu cusì a salute di l'anziani.
Cù l'arrivu di u mercatu mundiale di l'invecchiamentu, si pò dì chì e prospettive d'applicazione di i robot infermieristici sò assai larghe. In u futuru, i robot di serviziu di cura di l'anziani intelligenti, multifunzionali è altamente integrati tecnologicamente diventeranu u focu di u sviluppu, è i robot infermieristici entreranu in migliaia di case. Decimila famiglie furniscenu servizii di cura intelligenti à parechje persone anziane.
Data di publicazione: 11 dicembre 2023