banner_di_pagina

nutizie

A tecnulugia Shenzhen Zuowei hè stata signalata da CGTN (China Global Television) à l'Exposizione Mundiale di a Salute 2023

U 10 d'aprile, l'Esposizione Mundiale di a Salute 2023 s'hè conclusa maravigliosamente à u Centru Internaziunale di Esposizioni di Wuhan, è diverse forze anu travagliatu inseme per spinghje a salute di a Cina à un novu livellu. L'ultime realizzazioni scientifiche è tecnologiche in u campu di l'infermiera intelligente purtate da Shenzhen Zuowei Technology Co., Ltd. sò diventate un puntu culminante di l'esposizione, chì hà attiratu una grande attenzione da i membri di l'industria è da i clienti.

Durante a mostra, Zuowei era pienu di scene affollate, è l'affollamentu in e zone di sperienza è di cunsultazione era stupente. Avemu accoltu è presentatu cun calore è ordine tutta a gamma di prudutti à esperti, clienti è visitatori in situ, ciò chì hà guadagnatu un grande ricunniscenza da parte di elli. I membri di a squadra anu furnitu pazientemente è meticulosamente spiegazioni è servizii à ogni visitatore cù prufessionalità, mettendu in risaltu cumpletamente a marca è u stile di a cumpagnia.

Zuowei hà ancu attiratu l'attenzione di parechji media. In u locu di a mostra, parechji media mainstream cum'è China Global Television (CGTN) è a stazione radiofonica è televisiva di Wuhan anu realizatu rapporti nantu à a nostra sucietà, creendu una risposta calorosa in i mercati publichi naziunali è internaziunali, chì ghjoca un eccellente rolu di guida pusitiva in a prumuzione di l'immagine di a cumpagnia è in a creazione di una bona reputazione.

Attraversu questu grande avvenimentu, Zuowei hà cunsulidatu ulteriormente a so pusizione in l'industria, rinfurzendu cumpletamente a cuscenza è a reputazione di a marca. In u futuru, Shenzhen Zuowei Tech. Ltd, cuntinuerà à avanzà è à sforzassi per l'eccellenza in u campu di l'infermiera intelligente, furnendu à i clienti più prudutti infermieristici di alta tecnulugia è sustinendu u sviluppu di alta qualità di l'industria sanitaria.


Data di publicazione: 15 d'aprile 2023