E persone invechjaranu pianu pianu cù u passà di u tempu, e funzioni di u so corpu si deterioreranu pianu pianu, e so azzioni diventeranu lente, è diventerà pianu pianu difficiule di compie a so vita quotidiana in modu indipendente; inoltre, parechje persone anziane, sia per via di a so età avanzata sia per via di e malatie, ponu solu esse costrette à dorme, incapaci di piglià cura di sè stesse, è anu bisognu di qualchissia chì si occupi di elle 24 ore à ghjornu.
In u , i cuncetti tradiziunali cum'è crià i zitelli per prutege l'anziani sò prufundamente radicati in u core di a ghjente, dunque a maiò parte di l'anziani cù zitelli cunsidereranu a cura di a famiglia cum'è a so prima scelta. Ma ciò chì ùn si pò ignurà hè chì u ritmu di a vita in a sucietà muderna hè in costante accelerazione. A pressione di i ghjovani ùn vene micca solu da l'anziani, ma ancu da a gestione di a famiglia, l'educazione di i zitelli è a cumpetizione in u locu di travagliu, cusì chì i ghjovani stessi sò digià i precursori. , Ùn ci hè guasi tempu per piglià cura di l'anziani in casa durante u ghjornu.
Impiegà un'infermiera per i genitori?
In generale, una volta chì ci hè un anzianu disabile in a famiglia, o un infermieru speciale hè assuntu per piglià cura di ellu, o i zitelli devenu dimissionà per piglià cura di l'anzianu disabile. Tuttavia, questu mudellu tradiziunale di infermiera manuale hà messu in luce parechji prublemi.
L'infermieri ùn riescenu micca à fà u so megliu quandu si occupanu di l'anziani disabili, è l'incidenti di u persunale infermieristicu chì abusa di l'anziani ùn sò micca rari. Inoltre, u costu di l'assunzione di un infermieru hè relativamente altu, è hè difficiule per e famiglie ordinarie di suppurtà una tale pressione ecunomica. A dimissione di i zitelli per piglià cura di l'anziani in casa affetterà u so travagliu nurmale è aumenterà a pressione di a vita. À u listessu tempu, per l'anziani disabili, ci sò parechji aspetti imbarazzanti di a cura manuale tradiziunale, chì causeranu un pesu psicologicu à l'anziani, è alcune persone anziane sò ancu abbastanza ripugnate.
In questu modu, a vita ùn pò esse garantita, è ancu menu u calore di esse curatu. Dunque, hè imminente truvà un novu mudellu di pensione chì si pò adatta à a sucetà muderna. In risposta à questu prublema, hè natu u robot intelligente per a cura di i bagni.
Sè ùn pudemu micca esse cù l'anziani per piglià cura di elli tuttu u tempu, lasciate chì i robot infermieristici intelligenti si occupinu di l'anziani invece di noi! Finchè i zitelli aghjustanu a macchina infermieristica prima di andà à u travagliu, u robot infermieristicu intelligente per i bagni pò risolve intelligentemente u prublema di i bagni di l'anziani ammalati.
U robot di cura intelligente di i bagni pò sente è identificà accuratamente l'urina è l'urina in pochi secondi, succhià l'escrementi, è dopu eseguisce prucessi di lavaggio è asciugatura. Hè faciule da purtà, sicuru è igienicu. È tuttu u prucessu hè intelligente è cumpletamente automaticu, pruteggendu a privacy di l'anziani, permettendu à l'anziani di defecà cù più dignità è senza pesu psicologicu, è à u listessu tempu riducendu assai u travagliu di u persunale infermieristicu è di i membri di a famiglia.
Per l'anziani disabili, u cuncepimentu umanizatu di u robot infermieristicu intelligente per a defecazione elimina a necessità di disturbà l'infermieri è i zitelli per cambià i vestiti spessu è pulisce l'urinatoiu, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di esse à lettu per un bellu pezzu è di trascinà a famiglia. Ùn ci hè più pressione fisica è mentale. Una cura più faciule, più comoda è più comoda aiuterà l'anziani à ricuperà fisicamente.
Cumu permette à l'anziani disabili d'avè una vita di alta qualità in i so ultimi anni ? Per gode di a vechjaia cù più dignità ? Tutti invechjaranu un ghjornu, puderanu avè una mobilità limitata, è puderanu ancu esse chjusi à lettu un ghjornu. Quale si ne occuperà è cumu ? Questu ùn pò esse risoltu basendu si solu nantu à i zitelli o una infermiera, ma richiede una cura più prufessiunale è intelligente.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2023