A ghjente invechje gradualmente cù u passaghju di u tempu, e so funzioni di u corpu si deterioranu gradualmente, e so azzioni diventeranu lenti, è diventeranu gradualmente difficiuli di cumpletà a so vita di ogni ghjornu indipindente; in più, assai anziani, sia per via di a so età avanzata o intricate cù e malatie, ponu esse solu in lettu, incapaci di piglià cura di mè stessu, è bisognu di qualcunu per piglià cura di e so 24 ore à ghjornu.
In , cuncetti tradiziunali cum'è crià i zitelli per prutege l'anziani sò assai arradicati in u cori di e persone, cusì a maiò parte di l'anziani cù i zitelli cunsidereghja a cura di a famiglia cum'è a so prima scelta. Ma ciò chì ùn pò esse ignoratu hè chì u ritmu di vita in a sucità muderna hè in constantemente accelerata. A pressione di i ghjovani ùn vene micca solu da l'anziani, ma ancu da a gestione di a famiglia, l'educazione di i zitelli è a cumpetizione in u locu di travagliu, perchè i ghjovani stessi sò digià i precursori. , Ùn ci hè quasi tempu per piglià cura di l'anziani in casa durante u ghjornu.
Ingaghjate una infermiera per i genitori?
In generale, una volta chì ci hè un anzianu disabile in a famiglia, sia un infermiera speciale hè assuciatu per piglià cura di elli, o i zitelli anu da dimissioni per piglià cura di l'anziani disabili. In ogni casu, stu mudellu tradiziunale di infermiera manuale hà espostu assai prublemi.
I travagliadori di l'infermiera ùn riescenu à fà u so megliu quandu curanu l'anziani disabili, è l'incidenti di u persunale di infermiera chì abusanu di l'anziani ùn sò micca rari. Inoltre, u costu di l'assunzione di un travagliadore infermiera hè relativamente altu, è hè difficiule per e famìglie ordinarie di supportà una tale pressione ecunomica. A dimissioni di i zitelli per piglià cura di l'anziani in casa affettarà u so travagliu normale è cresce a pressione di a vita. À u listessu tempu, per l'anziani disabile, ci sò parechji aspetti imbarazzanti di a cura manuale tradiziunale, chì pruvucarà una carica psicologica à l'anziani, è certi anziani sò ancu abbastanza repulsed.
In questu modu, a vita ùn pò esse garantita, è ancu u calore di esse cura. Dunque, hè imminenti di truvà un novu mudellu di pensione chì pò adattà à a sucità muderna. In risposta à stu prublema, hè natu u robot intelligente di cura di toilette.
S'ellu ùn pudemu micca esse cun l'anziani per piglià cura di elli tuttu u tempu, lasciate chì i roboti intelligenti di infermiera s'occupanu di l'anziani invece di noi ! Sempre chì i zitelli aghjustanu a macchina di infermiera prima di andà à u travagliu, u robot intelligente di infermiera di toilette pò risolve in modu intelligente u prublema di toilette di l'anziani in lettu.
U robot di cura intelligente di u toilette pò sente è identificà accuratamente l'urina è l'urina in sicondi, aspirà l'excrementi, è poi eseguisce prucessi di lavatu è di sicca. Hè faciule da portà, sicuru è igienicu. È tuttu u prucessu hè intelligente è cumplettamente autumàticu, prutegge a privacy di l'anziani, permette à l'anziani di defecà cù più dignità è senza carica psicologica, è à u stessu tempu riducendu assai a carica di travagliu di l'infermiera è di i membri di a famiglia.
Per l'anziani disabili, u disignu umanizatu di u robot di infermiera intelligente per a defecazione è a defecazione elimina a necessità di disturbà l'infermiera è i zitelli per cambià a ropa spessu è pulisce l'urinale, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di esse in lettu per un bellu pezzu è di trascinà. falà a famiglia. Ùn ci hè più pressione fisica è mentale. A cura più faciule, più còmoda è più còmuda aiutarà l'anziani à ricuperà fisicamente.
Cumu permette à l'anziani disabili di ottene una vita d'alta qualità in i so ultimi anni? Per gode di a vechja cù più dignità ? Tuttu u mondu invechjerà un ghjornu, pò avè una mobilità limitata, è pò ancu esse in lettu un ghjornu. Quale si ne prendrà cura è cumu ? Questu ùn pò micca esse risoltu cunfidendu solu à i zitelli o una infermiera, ma esige una cura più prufessiunale è intelligente.
Tempu di post: Aug-15-2023