In a nostra vita, ci sò una tale classa di anziani, e so mani sò spessu tremanti, più forti tremanti quandu e mani si tenenu. ùn si move micca, micca solu ùn ponu micca fà operazioni simplici di ogni ghjornu, ancu trè pasti à ghjornu ùn ponu micca cura di sè stessu. Tali anziani sò i malati di Parkinson.
Attualmente, ci sò più di 3 milioni di malati cù a malatia di Parkinson in Cina. À mezu à elli, a rata di prevalenza hè di 1,7% in e persone di più di 65 anni, è u numaru di persone cù a malatia hè prevista per ghjunghje à 5 milioni da u 2030. rapprisentanu quasi a mità di u totale globale. A malatia di Parkinson hè diventata una malatìa cumuna in i medii è vechji altru ch'è i tumori è e malatie cardiovascular è cerebrovascular.
L'anziani cù a malatia di Parkinson anu bisognu di un caregiver o di un membru di a famiglia per piglià u tempu per a cura di elli è l'alimenta. Manghjà hè a basa di a vita di una persona,Tuttavia, per l'anziani Parkinson chì ùn pò micca manghjà in modu nurmale, hè una cosa assai dignificata per manghjà è deve esse alimentata da i membri di a famiglia, è sò sobri, ma ùn ponu manghjà indipindentamente, chì hè assai difficiule per elli.
In questu casu, accumpagnatu da l'impattu di a malatia, hè difficiule per l'anziani per evità a depressione, l'ansietà è altri sintomi. Se lasciate andà, e cunsequenze sò serii, a luce ricusarà di piglià a medicina, ùn cooperate micca cù u trattamentu, è u pesu averà u sensu di trascinà i membri di a famiglia è i zitelli, è ancu avè l'idea di suicidiu.
L'altru hè u robot d'alimentazione chì avemu lanciatu in a tecnulugia Shenzhen ZuoWei. L'usu innovativu di i robot di l'alimentazione pò catturà in modu intelligente i cambiamenti in a bocca per via di a ricunniscenza di a faccia AI, cunnosce l'utilizatore chì hà bisognu di alimentà, è mantene l'alimentu in modu scientificu è efficace per prevene l'alimentazione di spilling; Pudete ancu truvà precisamente a pusizione di a bocca, secondu a dimensione di a bocca, l'alimentazione umana, aghjustà a pusizione horizontale di a cucchiara, ùn ferà micca a bocca; Micca solu questu, ma a funzione di voce pò identificà accuratamente l'alimentu chì l'anziani volenu manghjà. Quandu u vechju hè pienu, hà solu bisognu di chjude u so
bocca o annunziu secondu u promptatu, è automaticamente plegare i so braccia è cessà di nutriscia.
L'avventu di i robot di l'alimentazione hà purtatu u Vangelu à innumerevoli famiglie è injected nova vitalità in a causa di a cura di l'anziani in u nostru paese. Perchè per mezu di l'operazione di ricunniscenza facciale AI, u robot d'alimentazione pò liberà e mani di a famiglia, perchè l'anziani è i so anziani. Cumpagnia o membri di a famiglia si sentenu intornu à a tavula, manghjanu è godenu inseme, ùn solu rende felici l'anziani, ma hè ancu più favurevule à a riabilitazione di a funzione fisica di l'anziani, è veramente allevia u dilema realisticu di "una persona hè disattivata è u tuttu. a famiglia hè fora di equilibriu ".
Inoltre, l'operazione di u robot d'alimentazione hè simplice, ancu per i principianti per amparà solu una meza ora per maestru. Ùn ci hè micca una soglia alta per l'usu, è hè applicabile à una larga gamma di gruppi, sia in case di anziani, ospedali o famiglie, pò aiutà u persunale di infermiera è e so famiglie per migliurà l'efficienza è a qualità di u travagliu, in modu chì più famiglie si sentenu à sente. facilità è alleviatu.
L'integrazione di a tecnulugia in a nostra vita ci pò purtà cunvenzione. E tale comodità ùn serve micca solu a ghjente ordinaria, quelli chì anu assai inconvenienti, in particulare l'anziani, a necessità di sti tecnulugii hè più urgente, perchè a tecnulugia cum'è l'alimentazione di i robots pò micca solu migliurà a so qualità di vita, ma ancu permette di ricuperà. cunfidenza è torna à a pista normale di a vita.
Tempu di post: 25-ghjugnu-2023