banner_di_pagina

nutizie

I pasti diventanu realità! U robot di alimentazione permette à l'anziani disabili di manghjà senza toccà e so mani

In a nostra vita, ci hè una tale classa d'anziani, chì e so mani tremanu spessu, tremanu ancu di più quandu e tenenu strette. Ùn si movenu micca, micca solu ùn ponu micca fà operazioni simplici di ogni ghjornu, ancu trè pasti à ghjornu ùn ponu micca piglià cura di sè stessi. Tali anziani sò malati di Parkinson.

Attualmente, ci sò più di 3 milioni di pazienti cù a malatia di Parkinson in Cina. Frà elli, u tassu di prevalenza hè di 1,7% in e persone di più di 65 anni, è u numeru di persone cù a malatia si prevede chì ghjunghjerà à 5 milioni in u 2030, rapprisentendu quasi a metà di u totale mundiale. A malatia di Parkinson hè diventata una malatia cumuna in e persone di età media è anziana, fora di i tumori è di e malatie cardiovascolari è cerebrovasculari.

L'anziani cun a malatia di Parkinson anu bisognu di un caregiver o di un membru di a famiglia chì si pigli u tempu di curà li è di nutrisce li. Manghjà hè a basa di a vita di una persona. Tuttavia, per l'anziani cun a malatia di Parkinson chì ùn ponu micca manghjà nurmalmente, hè una cosa assai indegna di manghjà è anu bisognu di esse nutriti da i membri di a famiglia, è sò sobri, ma ùn ponu micca manghjà indipindentamente, ciò chì hè assai difficiule per elli.

In questu casu, accumpagnatu da l'impattu di a malatia, hè difficiule per l'anziani d'evità a depressione, l'ansietà è altri sintomi. Sè vo lasciate andà, e cunsequenze sò gravi, a luce rifiuterà di piglià a medicina, ùn coopererà micca cù u trattamentu, è u pesu averà a sensazione di trascinà i membri di a famiglia è i zitelli, è ancu avè l'idea di suicidà.

L'altru hè u robot d'alimentazione chì avemu lanciatu in a tecnulugia Shenzhen ZuoWei. L'usu innovativu di i robot d'alimentazione pò catturà intelligentemente i cambiamenti in bocca attraversu u ricunniscenza faciale di l'IA, cunnosce l'utente chì hà bisognu di alimentà, è tene l'alimentu scientificamente è efficacemente per impedisce chì l'alimentu si sparghji; Pudete ancu truvà accuratamente a pusizione di a bocca, secondu a dimensione di a bocca, alimentazione umanizzata, aghjustà a pusizione horizontale di a cucchiaia, ùn ferà micca male à a bocca; Non solu què, ma a funzione vocale pò identificà accuratamente l'alimentu chì l'anziani volenu manghjà. Quandu u vechju hè pienu, basta à chjude u so

bocca o annuisce secondu l'istruzzioni, è piegherà automaticamente e braccia è smetterà di manghjà.

L'avventu di i robot alimentari hà purtatu u Vangelu à innumerevoli famiglie è hà iniettatu una nova vitalità in a causa di a cura di l'anziani in u nostru paese. Perchè per via di l'operazione di ricunniscenza faciale di l'IA, u robot alimentari pò liberà e mani di a famiglia, affinchì l'anziani è i so cumpagni o membri di a famiglia si pusinu intornu à a tavula, manghjinu è si divertinu inseme, micca solu rende felici l'anziani, ma hè ancu più favurevule à a riabilitazione di a funzione fisica di l'anziani, è allevia veramente u dilema realisticu di "una persona hè disabile è tutta a famiglia hè squilibrata".

Inoltre, l'operazione di u robot d'alimentazione hè simplice, ancu per i principianti, basta una mezz'ora per amparà. Ùn ci hè micca una soglia d'usu alta, è hè applicabile à una vasta gamma di gruppi, sia in case di riposu, ospedali o famiglie, pò aiutà u persunale infermieristicu è e so famiglie à migliurà l'efficienza è a qualità di u travagliu, affinchì più famiglie possinu sentesi à l'aise è sollevate.

Integrà a tecnulugia in a nostra vita ci pò purtà cunvenienza. È una tale cunvenienza ùn serve micca solu a ghjente cumuna, quelli chì anu assai inconvenienti, in particulare l'anziani, u bisognu di ste tecnulugie hè più urgente, perchè a tecnulugia cum'è i robot alimentari ùn pò micca solu migliurà a so qualità di vita, ma ancu permette li di ricuperà a fiducia è di vultà à a strada nurmale di a vita.


Data di publicazione: 25 di ghjugnu di u 2023