Cù l'aumentu di a durata media di vita di l'anziani è a diminuzione di a so capacità di piglià cura di sè stessi, a pupulazione chì invechja, in particulare u numeru di persone anziane cun disabilità, demenza è demenza, cuntinueghja à cresce. L'anziani cun disabilità o l'anziani semi-disabili più gravi ùn ponu micca spustassi da soli. Durante u prucessu di cura, hè assai difficiule di spustà l'anziani da u lettu à a toilette, u bagnu, a sala da pranzu, u salottu, u divanu, a sedia à rotelle, ecc. Affidà si à u "movimentu" manuale ùn hè micca solu un travagliu intensivu per u persunale infermieristicu, hè grande è pò facilmente purtà à risichi cum'è fratture o cadute è ferite per l'anziani.
Per piglià cura di l'anziani disabili chì sò à lettu per un bellu pezzu, in particulare per prevene a trombosi venosa è e cumplicazioni, duvemu prima cambià u cuncettu infermieristicu. Duvemu trasfurmà l'infermiera simplice tradiziunale in una cumbinazione di riabilitazione è infermiera, è cumbinà strettamente l'assistenza à longu andà è a riabilitazione. Inseme, ùn hè micca solu infermiera, ma infermiera di riabilitazione. Per ottene l'assistenza riabilitativa, hè necessariu rinfurzà l'esercizii di riabilitazione per l'anziani disabili. L'eserciziu di riabilitazione per l'anziani disabili hè principalmente "eserciziu" passivu, chì richiede l'usu di apparecchiature di riabilitazione "di tipu sportivu" per permette à l'anziani disabili di "muoversi".
Per via di questu, assai anziani disabili manghjanu, bevenu è defecanu in lettu. Ùn anu nè sensu di felicità nè dignità basica in a vita. Inoltre, per via di a mancanza di "eserciziu" adattatu, a so durata di vita hè affettata. Cumu "spustà" facilmente l'anziani cù l'aiutu di strumenti efficaci in modu chì possinu manghjà à tavula, andà in toilette nurmalmente è lavà si regularmente cum'è a ghjente cumuna sò assai attesi da i caregivers è i membri di a famiglia.
L'emergenza di l'ascensori multifunziunali ùn rende più difficiule di "spustà" l'anziani. L'ascensore multifunziunale pò risolve i punti di dulore di l'anziani è di e persone disabili cù mobilità limitata in u traslocu da e sedie à rotelle à i divani, i letti, i bagni, i sedili, ecc.; pò aiutà e persone incontinenti à risolve una seria di prublemi di vita cum'è a comodità è u bagnu è a doccia. Hè adattatu per i lochi di cura speciale cum'è case, case di riposu è ospedali; hè ancu un strumentu ausiliariu per e persone cun disabilità in i lochi di trasportu publicu cum'è stazioni ferroviarie, aeroporti è fermate d'autobus.
L'ascensore multifunzionale permette u trasferimentu sicuru di i pazienti cun paralisi, ferite à e gambe o à i pedi o di l'anziani trà letti, sedie à rotelle, sedili è toilette. Riduce al massimu l'intensità di u travagliu di i caregivers, aiuta à migliurà l'efficienza infermieristica è riduce i costi. I risichi infermieristici ponu ancu riduce a pressione psicologica di i pazienti è ponu ancu aiutà i pazienti à ricuperà a so fiducia è à affruntà megliu a so vita futura.
Data di publicazione: 27 di ferraghju 2024