Per e persone cun membri sani, hè nurmale di muvesi liberamente, corre è saltà, ma per i paraplegici, ancu stà in pedi hè diventatu un lussu. Travagliemu assai per i nostri sogni, ma u so sognu hè solu di camminà cum'è e persone nurmali.
Ogni ghjornu, i pazienti paraplegici stanu seduti in sedia à rotelle o stesi nantu à i letti d'uspidale è fighjanu u celu. Tutti anu un sognu in core di pudè stà in pedi è camminà cum'è e persone nurmali. Ancu s'è per noi, questu hè un attu chì pò esse facilmente realizatu, per i paraplegici, questu sognu hè veramente un pocu fora di portata!
Per realizà u so sognu di stà in pedi, sò entrati è surtiti da u centru di riabilitazione ripetutamente è anu accettatu prughjetti di riabilitazione ardui, ma sò tornati soli ripetutamente! L'amarezza in questu hè difficiule da capisce per a ghjente cumuna. Senza cuntà a pusizione in pedi, certi pazienti paraplegici severi anu bisognu di cura è aiutu da l'altri ancu per a cura di sè più basica. A causa di un accidente improvvisu, sò passati da persone nurmali à paraplegici, ciò chì hè statu un impattu è un pesu enorme per a so psiculugia è a so famiglia inizialmente felice.
I pazienti paraplegici devenu cuntà nantu à l'aiutu di sedie à rotelle è stampelle s'elli volenu spustassi o viaghjà in a vita di tutti i ghjorni. Quessi dispositivi ausiliari diventanu i so "pedi".
Stà sedutu à longu andà, riposu à lettu è mancanza d'eserciziu ponu facilmente purtà à a stitichezza. Inoltre, a pressione à longu andà nantu à i tessuti lucali di u corpu pò causà ischemia cuntinua, ipossia è malnutrizione, purtendu à ulcerazione è necrosi di i tessuti, chì portanu à piaghe da decubitu. E piaghe da decubitu migliuranu è peghjuranu torna, è migliuranu torna è torna, lascendu una traccia indelebile nantu à u corpu!
A causa di a mancanza à longu andà d'eserciziu in u corpu, cù u tempu, a mobilità di l'estremità diminuirà. In casi gravi, questu purterà à l'atrofia musculare è à a deformazione di e mani è di i pedi!
A paraplegia li porta micca solu tortura fisica, ma ancu traumi psicologichi. Una volta avemu intesu a voce di un paziente fisicamente disabile: "Sapete, preferiscu chì l'altri stanu in piedi è mi parlanu chè accucciassi per cumunicà cun mè? Stu picculu gestu mi face tremulà u core." Increspature, sentendu mi impotente è amaru..."
Per aiutà sti gruppi cù prublemi di mobilità è permetteli di gode di una sperienza di viaghju senza barriere, Shenzhen Technology hà lanciatu un robot intelligente chì cammina. Pò realizà funzioni di mobilità ausiliaria intelligente cum'è sedie à rotelle intelligenti, furmazione di riabilitazione è trasportu. Pò veramente aiutà i pazienti cù mobilità di l'arti inferiori è incapacità di piglià cura di sè stessi, risolve prublemi cum'è a mobilità, l'autocura è a riabilitazione, è alleviare enormi danni fisichi è mentali.
Cù l'aiutu di robot intelligenti chì camminanu, i pazienti paraplegici ponu fà un allenamentu attivu di a camminata da soli senza l'aiutu di l'altri, riducendu u pesu per e so famiglie; pò ancu migliurà e cumplicazioni cum'è e piaghe da decubitu è a funzione cardiopulmonare, riduce i spasmi musculari, prevene l'atrofia musculare, a pneumonia accumulata è prevene e ferite di u midollu spinale. Curvatura laterale è deformità di u polpacciu.
Data di publicazione: 24 di maghju di u 2024