I dati mostranu chì u 4,8% di l'anziani sò gravemente disabili in l'attività di ogni ghjornu, u 7% sò moderatamente disabili, è u tassu di disabilità tutale hè di 11,8%. Questu inseme di dati hè stupente. A situazione di l'invecchiamentu diventa sempre più grave, lascendu parechje famiglie à affruntà u prublema imbarazzante di a cura di l'anziani.
In a cura di l'anziani allettati, a cura di l'urina è di a defecazione hè u compitu u più difficiule.
Cum'è assistente, pulisce i bagni parechje volte à ghjornu è alzassi di notte hè stancante sia fisicamente sia mentalmente. Assumà assistenti hè caru è instabile. Non solu què, tutta a stanza era piena di un odore acre. Se i zitelli di u sessu oppostu si ne occupanu, i genitori è i zitelli si sentiranu inevitabilmente imbarazzati. Ancu s'ellu avia fattu u so megliu, u vechju soffre sempre di piaghe da decubitu...
Basta à purtallu nantu à u vostru corpu, urinà è attivà a modalità di travagliu currispundente. L'escrementi saranu automaticamente aspirati in u secchiu di raccolta è deodorizzati cataliticamente. U situ di defecazione serà lavatu cù acqua calda è l'aria calda l'asciugherà. A rilevazione, l'aspirazione, a pulizia è a pulizia sò tutti cumpletati automaticamente è intelligentemente. Tutti i prucessi di asciugatura ponu mantene l'anziani puliti è asciutti, risolve facilmente u prublema di a cura urinaria è di defecazione, è evità l'imbarazzo di curà i zitelli.
Parechje persone anziane disabili, sia perchè ùn ponu micca campà cum'è e persone nurmali, anu sentimenti d'inferiorità è d'incompetenza è sfoganu a so rabbia perdendu a pazienza; sia perchè ùn ponu micca accettà u fattu ch'elli sò disabili, si sentenu depressi è ùn sò micca disposti à cumunicà cù l'altri. Hè straziante chjude si quandu si cumunicà cù l'altri; o riduce deliberatamente l'ingestione di cibu per cuntrullà a frequenza di i movimenti intestinali perchè si hè preoccupati di causà prublemi à quellu chì si cura.
Per un grande gruppu di persone anziane, ciò chì temenu di più ùn hè micca a morte di a vita, ma a paura d'esse impotenti per via di esse allettati per via di a malatia.
I robot intelligenti di cura di a defecazione risolvenu i so prublemi di defecazione più "imbarazzanti", portanu à l'anziani una vita più dignitosa è più faciule in i so ultimi anni, è ponu ancu alleviare a pressione di cura di i caregivers, di i membri anziani di a famiglia, in particulare di i zitelli.
Data di publicazione: 27 di ferraghju 2024