Un babbu hè statu hospitalizatu per via di un infartu, è u so figliolu hà travagliatu durante u ghjornu è hà pigliatu cura di ellu di notte. Più di un annu dopu, u so figliolu hè mortu di una hemorragia cerebrale. Un tali casu hà toccu profondamente à Yao Huaifang, membru di u CPPCC di a Pruvincia di Anhui è u duttore capu di u Primu Hospital Affiliatu di l'Università Anhui di Medicina Tradizionale Cinese.
In a vista di Yao Huaifang, hè troppu stressante per una persona per travaglià di ghjornu è cura di i pazienti di notte per più di un annu. Se l'uspidale puderia organizà a cura in una manera unificata, a tragedia puderia micca esse accaduta.
Stu incidente hà fattu Yao Huaifang capisce chì dopu chì u paziente hè in uspitalizatu, a difficultà di accumpagnari u paci hè diventata un altru dolore per a famiglia di u paci, soprattuttu quelli pazienti hospitalizzati chì sò seriamente malati, disabili, postoperatori, postpartum, è incapaci di piglià cura di sè stessu. per via di a malatia.
Sicondu a so ricerca è l'osservazione, più di u 70% di tutti i pazienti hospitalizzati necessitanu cumpagnia. Tuttavia, a situazione attuale chì accumpagna ùn hè micca ottimistu. Attualmente, a cura di i pazienti hospitalizzati hè basamente furnita da membri di a famiglia o caregivers. I membri di a famiglia sò assai stanchi perchè anu da travaglià durante u ghjornu è cura di elli à a notte, affettaranu seriamente a so salute fisica è mentale. Unipochi di i caregivers chì sò cunsigliati da cunniscenze o assuciati per una agenzia ùn sò micca abbastanza prufessiunali, sò assai mobili, vechji, fenomeni cumuni, bassu livellu educativu è tariffi d'impieghi elevati.
L'infermiera di l'ospitale ponu piglià tuttu u travagliu di cura di i pazienti?
Yao Huaifang hà spiegatu chì e risorse di infermiera attuale di l'uspitalu ùn sò micca capaci di risponde à i bisogni di i pazienti perchè ci hè una carenza di infermieri è ùn sò micca capaci di affruntà l'assistenza medica, è ancu di permette à l'infermiera di assume e responsabilità di cura di ogni ghjornu di i pazienti.
Sicondu i requisiti di l'autorità sanitarie naziunali, u rapportu di i letti di l'ospitale à l'infermiera ùn deve esse menu di 1: 0,4. Questu hè, se una sala hà 40 letti, ùn deve esse micca menu di 16 infermiera. Tuttavia, u numeru di infermieri in parechji ospedali hè avà basicamente menu di 1: 0.4.
Siccomu ùn ci hè micca abbastanza infermiera avà, hè pussibule chì i robots ripiglià una parte di u travagliu?
In fatti, l'intelligenza artificiale pò fà una grande diferenza in u campu di l'infermiera è l'assistenza medica. Per esempiu, per l'urinazione di u paci è a cura di a defecazione, l'anziani solu bisognu di portà u robot intelligente di pulizia di l'incontinenza cum'è pantaloni, è puderia sente l'excrementi automaticamente, aspirazione automatica, lavatu d'acqua calda è asciugatura di l'aria calda. Hè silenziu è inodore, è u staffu di l'infermiera di l'ospitale hà solu bisognu di cambià i pannolini è l'acqua regularmente.
Un altru esempiu hè a cura remota. U robot pò identificà continuamente i pazienti in a sala di monitoraghju è raccoglie segnali anormali in tempu. U robot pò marchjà è accettà qualchi struzzioni, cum'è vene, andendu, su è falà, è pò ancu aiutà u paziente à cuntattà l'infermiera, è u paziente pò cumunicà direttamente cù l'infermiera via video attraversu stu dispusitivu. L'infermiera ponu ancu cunfirmà remotamente se u paziente hè sicuru, riducendu cusì a carica di travagliu di l'infermiera.
A cura di l'anziani hè bisogni rigidi di ogni famiglia è di a sucetà. Cù l'invechjamentu di a pupulazione, a pressione crescente nantu à a vita di i zitelli è a carenza di staff di infermiera, i robots avaranu pussibulità illimitate per diventà u focu di e scelte di ritirata in u futuru.
Tempu di Postu: 28-Sep-2023