Oghje, ci sò parechje manere di sustene l'anziani in a sucietà, cum'è a moglia, u novu cumpagnu, i zitelli, i parenti, i babbi, l'urganisazione, a sucietà, etc. Ma in u funnamintali, avete sempre à s'appoghjanu à sè stessu per sustene sè stessu !
Sè sempre cunfidendu à l'altri per a vostra ritirata, ùn vi sentite micca sicuru. Perchè ùn importa micca s'ellu hè i vostri figlioli, parenti o amichi, ùn saranu micca sempre cun voi. Quandu avete difficultà, ùn pareranu micca in ogni mumentu è in ogni locu per aiutà à risolve.
In fatti, ognunu hè un individuu indipendente è hà a so vita per vive. Ùn pudete micca dumandà à l'altri di confià in voi tuttu u tempu, è l'altri ùn ponu micca mette in i vostri scarpi per aiutà.
Vechju, simu già vechji ! Hè solu chì simu in bona salute è avemu una mente chjaru avà. Quale pudemu aspittà quandu simu vechji ? Hè bisognu à esse discutitu in parechje tappe.
U primu stadiu: 60-70 anni
Dopu a ritirata, quandu avete da sessanta à settanta anni, a vostra salute serà relativamente bona, è e vostre cundizioni ponu permette. Manghjate un pocu s'ellu vi piace, porta un pocu s'ellu vi piace, è ghjucate un pocu s'ellu vi piace.
Smetti di esse duru per sè stessu, i vostri ghjorni sò contati, prufittà. Mantene un pocu di soldi, mantene a casa, è organizate e vostre propri percorsi di fuga.
A seconda tappa: senza malatie dopu à 70 anni
Dopu à l'età di settanta anni, vi sò liberi di disastri, è pò ancu piglià cura di sè stessu. Questu ùn hè micca un grande prublema, ma duvete sapè chì site veramente vechju. Gradualmente, a vostra forza fisica è l'energia seranu esaurite, è e vostre reazzioni diventeranu peggiu è peghju. Quandu manghjate, Camminate lentamente per prevene l'affucatu, a caduta. Smetti di esse cusì testaru è cura di sè stessu !
Certi anu ancu cura di a terza generazione per a vita. Hè ora di esse egoista è di piglià cura di sè stessu. Pigliate tuttu faciule, aiutate cù a pulizia, è mantene a salute per u più longu pussibule. Dà te u più tempu pussibule per vive indipindente. Serà più faciule di campà senza dumandà aiutu.
A terza tappa: malatu dopu à l'età di 70 anni
Questu hè l'ultimu periodu di a vita è ùn ci hè nunda da teme. Sè vo site preparatu in anticipu, ùn sarete micca troppu triste.
Entra in una casa di anziani o aduprate qualcunu per a cura di l'anziani in casa. Ci sarà sempre un modu per fà in a vostra capacità è cum'è apprupriatu. U principiu ùn hè micca di carricà i vostri figlioli o aghjunghje troppu pesu à i vostri figlioli psicologicamente, travaglii di casa è finanziarii.
A quarta tappa : l'ultima tappa di a vita
Quandu a vostra mente hè chjara, u vostru corpu soffre di malatie incurabili, è a vostra qualità di vita hè estremamente povera, duvete osare affruntà a morte è risolutamente ùn vulete micca chì i membri di a famiglia vi salviranu più, è ùn vogliu micca chì parenti è amichi facenu. rifiuti inutili.
Da questu pudemu vede, à quale vede a ghjente quandu invechje ? Se, sè stessu, sè stessu.
Cum'è u dicenu, "Se avete una gestione finanziaria, ùn sarete micca poviru, sè vo avete un pianu, ùn sarete micca caòticu, è se site preparatu, ùn sarete micca occupatu". Cum'è un esercitu di riserva per l'anziani, simu pronti ? Sempre chì fate preparazioni in anticipu, ùn avete micca da preoccupari di a vostra vita in a vechja in u futuru.
Ci tocca à appughjà nantu à noi stessi per sustene a nostra vechja è dì à voce alta : aghju l'ultima parolla in a mo vechja !
Tempu di Postu: Mar-12-2024