In l'ultimi anni, cù l'avanzata di l'anziane di a pupulazione, ci saranu sempre più anziani. Trà a pupulazione anziana, l'anziani disabili sò u gruppu più vulnerabile in a sucità. Facenu parechje difficultà in a cura di a casa.
Ancu s'è i servizii porta à porta si sò sviluppati significativamente, s'appoghjanu solu nantu à i servizii manuali tradiziunali, è affettati da fatturi cum'è l'insufficienza di u persunale di infermiera è l'aumentu di i costi di u travagliu, e difficultà affruntate da l'anziani disabili in a cura di a casa ùn cambianu micca significativamente. Cridemu chì per piglià facilmente cura di l'anziani disabili chì si curanu in casa, duvemu stabilisce un novu cuncettu di cura di riabilitazione è accelerà a prumuzione di l'equipaggiu di cura di riabilitazione adattatu.
L'anziani completamente disabili passanu a so vita di ogni ghjornu in u lettu. Sicondu l'indagine, a maiò parte di l'anziani disabili chì sò attualmente curati in casa sò stendu in lettu. Ùn sò solu l'anziani infelici, ma mancanu ancu a dignità basica, è hè ancu difficiule di cura per elli. U prublema più grande hè chì hè difficiule d'assicurà chì i "Standards of Care" stipulanu a vultà ogni duie ore (ancu s'è vo site filiale à i vostri figlioli, hè difficiule di vultà nurmale di notte, è l'anziani chì ùn giranu micca. in u tempu sò propensi à piaghe)
Avemu a ghjente nurmale basamente passanu trè quarti di u tempu in piedi o à pusà, è solu un quartu di u tempu in u lettu. Quandu si stà o pusatu, a prissioni in l'abdomen hè più grande di a pressione in u pettu, facennu chì l'intestini si sag. Quandu si trovanu in u lettu, l'intestini in l'abdomen inevitabbilmente tornanu versu a cavità di u pettu, riducendu u voluminu di a cavità di u pettu è aumentendu a pressione. Certi dati mostranu chì l'assunzione di l'ossigenu quandu si stende in u lettu hè 20% più bassu chè quandu si stà o seduta. E cum'è l'ingesta di l'ossigenu diminuite, a so vitalità diminuirà. Basatu nantu à questu, se una persona anziana disattivata hè in lettu per un bellu pezzu, e so funzioni fisiologiche seranu inevitabbilmente affettate seriamente.
Per piglià bè cura di l'anziani disabili chì sò in lettu per un bellu pezzu, soprattuttu per prevene trombosi venosa è cumplicazioni, avemu prima di cambià u cuncettu di infermiera. Avemu da trasfurmà l'infermiera tradiziunale simplice in una cumminazione di riabilitazione è infermiera, è unisce strettamente cura è riabilitazione à longu andà. Inseme, ùn hè micca solu infermiera, ma infermiera di riabilitazione. Per ottene a cura di riabilitazione, hè necessariu di rinfurzà l'esercizii di riabilitazione per l'anziani disabili. L'eserciziu di riabilitazione per l'anziani disabili hè principarmenti "eserciziu" passivu, chì richiede l'usu di l'attrezzatura di riabilitazione "sportiva" per permette à l'anziani disabili di "sposta".
Per riassume, per piglià bè cura di l'anziani disabili chì si curanu in casa, avemu prima di stabilisce un novu cuncettu di cura di riabilitazione. L'anziani ùn deve micca permessu di stende nantu à u lettu di fronte à u tettu ogni ghjornu. I dispositi d'assistenza cù funzioni di riabilitazione è di nursing deve esse usatu per permette à l'anziani di "eserciziu". "Alzate è si move da u lettu spessu (ancu alzati è cammina) per ottene una cumminazione organica di riabilitazione è cura à longu andà. A pratica hà dimustratu chì l'usu di l'apparecchi sopra citati ponu risponde à tutti i bisogni di l'infermiera di i disabili. anziani cù alta qualità, è à u stessu tempu, pò riduce assai a difficultà di cura è migliurà l'efficienza di a cura, capisce chì "ùn hè più difficiule di cura di l'anziani disabili", è più importantemente, pò migliurà assai. L'anziani disabili anu un sensu di guadagnà, felicità è longevità.
Tempu di post: 24-Jan-2024