Cumu piglià cura di l'anziani hè un prublema maiò in a vita muderna. Di fronte à u costu di a vita sempre più altu, a maiò parte di a ghjente hè occupata cù u travagliu, è u fenomenu di i "nidi vioti" trà l'anziani hè in crescita.
L'inchiesta mostra chì i ghjovani chì piglianu a rispunsabilità di curà l'anziani per emozione è obbligazione saranu dannosi per u sviluppu sustenibile di a relazione è per a salute fisica è mentale di e duie parti à longu andà. In i paesi stranieri, l'assunzione di un assistente prufessiunale per l'anziani hè diventata u modu più cumunu. Tuttavia, u mondu hè avà di fronte à una mancanza di assistenti. Invecchiamentu suciale acceleratu è infermiera micca familiarizata.e cumpetenze renderanu "l'assistenza suciale per l'anziani" un prublema.
U Giappone hà u più altu livellu d'invecchiamentu in u mondu. E persone di più di 60 anni rapprisentanu u 32,79% di a pupulazione naziunale. Dunque, i robot infermieristici sò diventati u più grande mercatu in Giappone è u mercatu u più cumpetitivu per i vari robot infermieristici.
In Giappone, ci sò dui scenarii principali d'applicazione per i robot infermieristici. Unu hè i robot infermieristici lanciati per l'unità familiari, è l'altru hè i robot infermieristici lanciati per istituzioni cum'è e case di riposu. Ùn ci hè micca molta differenza in a funzione trà i dui, ma per via di u prezzu è altri fattori, a dumanda di robot infermieristici in u mercatu di a casa persunale hè assai menu chè quella in e case di riposu è altre istituzioni. Per esempiu, u robot "HSR" sviluppatu da a cumpagnia giapponese Toyota hè attualmente adupratu principalmente in case di riposu, scole, ospedali è altri scenarii. O in i prossimi 2-3 anni, Toyota "HSR" cumincierà à furnisce servizii di leasing per l'utilizatori domestici.
In quantu à u mudellu cummerciale in u mercatu giapponese, i robot infermieristici sò attualmente principalmente affittati. U costu di un solu robot varieghja da decine à milioni, chì hè un prezzu inaccessibile sia per e famiglie sia per l'istituzioni di cura per anziani. , è a dumanda di case di riposu ùn hè micca 1,2 unità, dunque l'affittu hè diventatu u mudellu cummerciale u più ragiunevule.
Un'inchiesta naziunale in Giappone hà scupertu chì l'usu di a cura robotica pò rende più di un terzu di l'anziani in e case di riposu più attivi è autonomi. Parechje persone anziane dicenu ancu chì i robot li facilitanu in realtà u so alleviamentu di u pesu paragunatu à a cura umana. L'anziani ùn si preoccupanu più di perde u tempu o l'energia di u persunale per e so ragioni, ùn anu più bisognu di sente più o menu lagnanze da u persunale, è ùn scontranu più incidenti di viulenza è abusi contr'à l'anziani.
Cù l'arrivu di u mercatu mundiale chì invechja, e prospettive d'applicazione di i robot infermieristici si ponu dì chì sò assai larghe. In u futuru, l'usu di i robot infermieristici ùn serà micca solu limitatu à e case è à e case di riposu, ma ci serà ancu un gran numeru di robot infermieristici in hotel, ristoranti, aeroporti è altre scene.
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2023